Photoshoot.

5kommentarer

På fredag hade jag och Andrea "photoshoot" hemma hos mig i vardagsrummet. Måste verkligen säga att jag är skit nöjd med bilderna. För att vara första gången jag testar "fotoparaplyn" så är de verkligen bra tycker jag!

Här kommer bilderna! Eller några lyckade då! ;)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vi hade skit kul, larvade oss rätt så mycket! Måste verkligen göra om det igen. Btw! livet är roligare om man larvar sig lite och inte tar allt så seriöst!

 

 

Fotograf: Jonathan Nyström

Och Min Wunderbara Modell: Andrea Wiklund

 

5 kommentarer

Ea

18 Jan 2011 18:23

yayy Sv: men so om ingen fattar? du bloggar för alla andra då alltså...?

Ella

18 Jan 2011 21:37

Domhär bildena e jätte lyckade! Gillar mest sista elr första bilden :D O bra fotograf :D:D:

Vannichis - Blogg om min vardag!

19 Jan 2011 08:19

Godmorgon!Sovit gott?

sanny

19 Jan 2011 16:52

JAUH

PsychoBlonde

19 Jan 2011 21:59

skitbra ju:) Att sluta röka är nog det bästa jag gjort :) Fina bilder=)

Kommentera

Publiceras ej