Pic to the Nic

0kommentarer

Igår tillbringade jag några timmar med den bästaste Nora i kuppisparken. Det var meningen att några anda kompisar skulle sammansluta sig till oss senare men ingen hade sist och slutligen tid så det blev bara vi två. Men det gjorde inte så mycket, mera jordgubbar åt oss.
Vi tillbringade vår picknick med att äta (duh), prata, skratta, lata oss i solen och så spelade vi ett parti mölkky, som N desvärre vann.
 
 
 
Medan vi spelade hörde jag ett prassel vid vår filt och det visade sig vara en liten ekorre som rotade i våra sopor, den var tillräckligt tam för att ställa sig på vår vattenmelon, så den fick vi ju slänga bort. Bortsätt från att hen förstörde våran mat var hen riktigt söt, vi kallade honom Hampus/Hamppeliina, det har blivit standardnamnet för ekorrar som våldgästar våra picknicks. Jag tror denna var en Hampus, men det kommer vi aldrig kunna veta riktigt säkert, haha. 
 
 
Nu ska jag njuta av en god middag och sen har jag en het date med min soffa och netflix. 
Ha det!
 
livet, vänner,

Kommentera

Publiceras ej