19 höstar

2kommentarer

På söndag blev jag hela 19 år gammal. Känns rätt så underligt att inte vara 18 mera, men det har nu inte någon så värst stor effekt på mitt liv. 
Firandet började på lördag med middag på restaurang Tårget med 7 av mina vänner. Jag åt en riktigt riktigt god Skagen-pizza, kunde inte ha tänkt mig att en pizza med rom på kunde vara så smarrig. Tog en paus från min diet och tog mig friheten att beställe en Brownie, och wow. Godaste brownien jag någonsin har ätit, tog pausen vid just rätt tillfälle måste jag få be om att tala om. 
Flickorna hade tillsammans köpt mig ett presentkort till Individual Ink så snart får jag gå och ta min andra tatuering. YES! Det kom riktigt passligt eftersom jag gärna vill ta den här tatueringen före jul så att den hinner leka förän eventuella resor utomlands med familjen. 
 
 
På söndag firade vi med släkten, vi åt gott och pratade och hade det trevligt. Fick massor med trevligt, t.ex. Villeroy&Bosch kärl, biobiljetter samt ett Polar Loop Aktivitetsarmband. Armbandet hade jag önksat mig av mina föräldrar och är super glad att jag fick det. Polar Loop mäter hur aktiv jag är under dagen, räknar steg och dessutom visar den hur länge jag sover och hur bra kvalitet det är på sömnen. Tack för alla fina presenter ♥ Jag har faktiskt den bästa familjen man kan önska sig, därför är min  nästa tatuering tillägnad mina fina föräldrar och de bästa storebröderna man kan ha. 
Nu tänkte jag visa er lite bilder från söndag, vi bjöd t.ex. på sushi, stek, lax och såklart tårta. 
Godnatt och sov gott!
 
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer

Anonym

23 Oct 2014 02:07

Jeeeee sun blogi on

Susa

23 Oct 2014 02:08

Jeeeee sun blogi on heränny henkiiiiiin! <3

Kommentera

Publiceras ej