Jag har för mycket fritid...

1kommentarer

...när jag skjuter upp allt jag borde göra. Så bestämde mig för att photoshoppa min nyfunna väns öga. De är otroligt roliga och lätta att jobba med. 
Vissa blev  finare än andra, och här har ni också bevis på att jag inte borde bli en make-up artist. Även om sminket inte är helt hemskt enligt mig, kan hända att t.ex. Nora är av annan åsikt. 
Älskar att leka med photshop, hur fult det än blir så är det alltid lika kul! 
 
"Ice Princess"
"The Devil Inside"
"Seducing Rainbow" 
 
"Purple Madness"
 
Vilken är din favorit? Själv gillar jag kanske mest det "eldiga" och minst det lila eftersom jag gjorde det så slarvigt. 
Hehe, fråga inte om namnen, kände mig som om jag kom på namn till nya sorter av Ben & Jerrys. 
 
 
photo, photography, photoshop,

1 kommentarer

Nora

24 Mar 2013 19:55

hah! den första e finast. tillockmed sminket ^^

Kommentera

Publiceras ej