Dag 1 - Favoritsång

0kommentarer

Okej, förstår inte varför listan ska börja med det svåraste? Men jag valde ut tre låtar, en som är min favorit just nu, och två som är mina långvariga favoriter. Just nu älskar jag "Dance In The Dark" och mina långvariga favoriter är den  "Hair" och såklart "Born This Way"
Lyssna och njut! ♥ 
Både "Hair" och "Born This Way" har den bästa låttexten i världshistorien, speciellt "Hair". Gillar "Hair" mer som den akustiska versionen men bjuder på CD- versionen iallafall, i den långsamma kommer texten och känslan mer fram.  
 
 






 
"Marilyn, Judy, Sylvia, tell 'em how you feel, girls
Work your blond, Benet Ramsey will haunt like Liberace
Find your freedom in the music
Find your Jesus, find your Kubrick

You will never fall apart
Diana you're still in our hearts
Never let you fall apart
Together we'll dance in the dark"



lady gaga,

Kommentera

Publiceras ej