Nej se det snöar! I oktober?

0kommentarer

Vadå global uppvärming? Det är minusgrader och tre centimeter snö i slutet av oktober, vad kommer näst? Plus 35 i februari? 
 
Fast jag  verkligen inte gillar detta fenomen vi kallar snö finns det en positiv sak med snön, den ger mig julstämning. Har lyssnat på julsånger hela kvällen, känns fel eftersom jag för en vecka klagade på att det fanns julkalendrar i butikerna. Men när stämningen kryper fram kan man inte hindra den, eller hur? 
 
Nu ska jag fortsätta lyssna på julmusik och kolla ut genom fönstret. Den första snön är ju så patetiskt vacker. 
 
passar på att säga hejdå till solen:
 
Hejdå, ses om cirka sex månader. Kommer att sakna dig, min vän! 
 
 
 
Ursäkta mig för den hemska bilden, bästa jag kunde prestera med telefonen utan att frysa ihjäl. 
 
jul, snö, vinter,

Kommentera

Publiceras ej