Paradise Oskar

0kommentarer

Det finns en artist jag inte har uppmärksammat överhuvudatget på min blogg, nämligen Paradise Oskar, som representerade Finland i Eurovisionen 2011. Låten "Da Da Dam" var en söt liten låt som jag tyckte att förtjänade en bättre placering än sista i finalen. 
Det jag nu vill uppmärksamma är dock inte "Da Da Dam" utan hans album "Sunday Songs" som kom ut på marknaden kort efter Eurovisionen. Lyssnade på albumet hela den sommaren, varje kväll då jag skulle sova, och då menar jag verkligen varje kväll. Älskade nästan alla låtar, de har underbar text som både kan tolkas sorgligt och positivt.Vet egentligen inte vad som tilltalade mig i albumet, är inte precis den typ av musik jag lyssnar på vid normala tilfällen. Albumet är alltid en höjdare om man känner sig nere och behöver uppiggning men funkar även bra fast du är på strålande humör. Är fortfarande inte trött på låtarna så tyckte att "Sunday Songs" behövde ett eget inlägg. 
Lyssna och njut! 
 



 
 
 
da da dam, eurovision, paradise oksar, signerat album, sunday songs, söt,

Kommentera

Publiceras ej