Mina åsikter om Semifinal 2

0kommentarer

  1. Ganska tråkig, fattar inte varför alla älskar den
  2. Kraftfull, ganske inte blir förstådd
  3. Sittande melodi, fastnar i huvudet
  4. ZzZ
  5. Uttalet är jobbigt, ananars rätt OK!
  6. Helt OK, lite tråkig
  7. Sitter som flugpapper på hjärnan när du hört den en gång
  8. Njaa inte riktigt min kopp te
  9. Lite småtråkig, men har en okej melodi antar jag
  10. Ganska kraftig om hon kan sjunga live, men lite tråkig denhär också
  11. EUPHORIAAAA!!!♥ Min absoluta favorit!
  12. Nej men vilken kreativ text. "I'm a joker I'm a poker"  -.-'
  13. Lite rolig, annorlunda på ett bra sätt! Inte någon av mina favoriter dock
  14. Sött! Och han sjunger bra!
  15. Bra med lite ROCK! ;)
  16. Bra melodi och så.  Men han sjunger inte särskilt bra live enligt mig!
  17. zZzZzZ
  18. Men va-fan?

Kommentera

Publiceras ej