Melodifestivalen Top 3

3kommentarer

Nu är det dags för min Top 3 av finalisterna i Melodifestivalen.
Tycker att detta år har haft ganska bra standard, skulle kunna vara bättre, men ack så mycket sämre också!
3. Ulrik Munther - Soliders
En gullig liten låt, han sjunger bra och låten är som sagt gullig. Hoppas dock verkligen inte att han vinner!




2. Molly Sandén - Why am I crying
Otroligt stark ballad, stark röst. Hon ger mig gåshud. Först var jag skeptisk när jag såg att hon skulle vara med igen. Men detta är superbt!


OCH VINNAREN ÄR:

1. Loreen - Euphoria
Ord räcker inte till att beskriva hur mycket jag vill att denna låt vinner. Kan tillåta att Molly vinner men inte någon av de andra låtarna, speciellt inte Danny, för han kan göra så mycket bättre ifrån sig än "Amazing". Om Loreen vinner kanske det blir Stockholm 2013? Iallafall kommer jag rösta på henne ifall hon vinner, synd att man inte har ett svenskt nummer så man kan rösta i Melodifestivalen.

3 kommentarer

Sami

04 Mar 2012 22:22

Bra top 3 där :) Loreen och Sandén är klara men lill killen kan jag byta ut även fast det är en bra låt:)

Sami

05 Mar 2012 20:58

sv: vet faktiskt inte men kanske Timotej

Lexie

09 Mar 2012 20:42

Jag har en stark känsla av att det (ta i trä!) kommer bli Stockholm 2013!

Kommentera

Publiceras ej