Är detta en skön söndag?

4kommentarer

Denna söndagen har sina bra och dåliga sidor.

++ Vädret är härligt, det är sju plussgrader och solen skiner.
+ Hade sköna träningar!
+ Gick på en promenad i det sköna vädret.
++ Färgar mina byxor orangea!

- Min kropp värker.
- Måste gå på en till promenad, med hundarna.
- Är otroligt trött.
- Måste börja läsa en bok, på finska, förbereda en kort presentation
- Har ordförhör.
- Har en essä att skriva.
- Har en svenskaläxa som kommer ta evigheter att göra.
--- HAR INTE TID!


Sammanfattning: Eftersom minusen är fler än plussen är detta inte en skön söndag!

4 kommentarer

Hanna

11 Mar 2012 22:04

har du fixat ögonbrynen på nåt sätt?(:ser fina ut:)

ea

12 Mar 2012 14:39

fin slutsats

Jontte

12 Mar 2012 19:48

Svar till Hanna: Eftersom jag annars skulle ha unibrow plockar jag mina ögonbryn då och då! Och då passar jag såklart på att försöka få dem så fina som möjligt! TAck så mycket! :)

Jontte

12 Mar 2012 19:48

Svar till Hanna: Eftersom jag annars skulle ha unibrow plockar jag mina ögonbryn då och då! Och då passar jag såklart på att försöka få dem så fina som möjligt! TAck så mycket! :)

Kommentera

Publiceras ej