Tystnad

0kommentarer

Ursäkta för den långa tystnaden. Har haft fullt upp hela veckoslutet. På fredag ordnade jag fest, den var riktigt riktigt lyckad. Utom att den slutade mindre bra med några stölder, tycker fortfarande otroligt synd om Eevi och Ina! Hoppas man får fast dom jävlarna.
På lördag blev det chill med Ina och Hanna, vi titta på "Låt den rätta komma in" och åt god mat. Vet inte riktigt vad jag tyckte om filmen. Hanna berättade att jag hade pratar i sömnen och sagt något ungefär som "Vet inte om filmen var bra eller otroligt lam". Det är väl ungefär så jag känner, antar jag. Vill absolut läsa boken iallafall!

På söndag blev det mest städning och så hade vi bestämt träff med Molly, vi kollade på "Harry Potter och fången från Azkaban". Den var som vanligt bra men vi lade märke till att Hagrids stuga flyttar plats från film till film? Why?
Idag har jag varit på jobb och efter det tog jag en liten powernapp och så bar det av till träningarna. Dessutom tror jag att jag fått solsting. Men om huvudet är dumt får kroppen lida, eller hur?
NU: Middag och sen "Cathing Fire! 

Ha en bra kväll!



En trött men nöjd Jontte

Kommentera

Publiceras ej