Känslan när man drömmer...

2kommentarer



(weheartit.com)

"Känslan när man drömmer att man gifter sig me Victoria och så blir man DROTTNING av Sverige. Det är krig på gång, min bror förräder mig och min faster är drottning över mottsåndarlande. Hon lurar mig att äta någo så att jag blir en orm iställe för hon(hon var efter att hon servera maten plötsligt en orm).
Om en stund e vi hemma i vårt vardagsrum och jag frågar henne (jag är människa igen) hur ja kan bli som normal igen och inte vara en orm. Hon svarar "Drick Öl"!
Sen vanknar man med ett ryck av att valpen biter en i näsan..."

Så löd min facebook status i morse. Det var säkert en av de underligaste drömmarna jag har haft, jag menar förr har jag drömt om att jag varit ihop med diverse andra underliga människor som t.ex. Hilary Clinton, men att vara drottning över Sverige slog nog allt.



2 kommentarer

Sami

06 Jan 2012 00:45

sv: Brukar ju vara så ;) man får lära sig att begränsa vissa saker :)

Haadii

06 Jan 2012 10:59

ok, vi läser varandras tankar... :P ja har exakt samma bild i mitt senaste inlägg :D

Kommentera

Publiceras ej