Paus i listan

2kommentarer

Eftersom jag om några timmar ger mig av till Kanarieöarna kommer jag nu ta en paus med listan.
Det finns såna dagar jag bara kan uppdatera när jag är hemma så det blir bättre att fortsätta om ungefär en vecka!

Ska försöka uppdatera lite under resan men lovar inget. Ska ändå försöka ta det så lugnt som möjligt!

ps. ni som är från Sverige och tittade på Melodifestivalen! HUR kan ni låta den där gubben med allt för mycket brun-utan-sol kräm som står och har en monolog om värsta klichén gå direkt till Final? HUR!? Som tur fanns Molly där och räddade kvällen.



Jag menar, KOLLA på hans face. och så låten. fy f*n!

2 kommentarer

ea

19 Feb 2012 01:28

håller med

ea

20 Feb 2012 17:58

SV: kulkul :D du e en empatisk tönt du med :D wtf? :O

Kommentera

Publiceras ej