Dag 5 - Mina Rädslor

1kommentarer

Det jag är mest rädd för just nu är att Ina skulle att dö. Borde inte finnas någon risk för det men sen jag drömde att jag orsakade hennes död har jag varit otroligt rädd att det ska hända.
Min största rädsla är kanske just det, döden. Det är en naturlig del av livet men kanske jag är rädd för att döden ska komma för tidigt? Eller att döden ska ta någon jag älskar.
Det är min andra rädsla, att förlora någon jag älskar.
Den tredje rädslan jag har är kanske att inte bli accepterad. Har en konstant ångest över mig, tror alltid att alla hatar mig, men blir genast bevisad motsatsen, vilket jag är otroligt glad över. Senast på lördag, tack KatjaVidarAndyJessiJonttuochJulia. Ni bevisade motsatsen återigen, den som dock har bevisat det mest gånger är säkert Ina, när jag är med henne känner jag mig alltid hemma. Tack Ina!♥
Tumblr_lxv5b1ybvg1r7i3ezo1_400_large


1 kommentarer

ina

02 Feb 2012 16:34

<3

Kommentera

Publiceras ej