Dag 17 - Något/någon som har förändrat mig

6kommentarer

De flesta av mina kompisar har väl förändra mig på sitt sätt(Speciellt Molly, Nora och Ina) men jag tänkte faktiskt berätta om orsaken till att jag kanske gillar Lady Gaga mer än många tror. 
För några år sedan hade jag världens sämsta självförtroende, jag vågade int vara mig själv eftersom jag var rädd att sticka ut eller att inte bli accepterad.
Jag hade en ständig oro över att inte bli accepterad och fastän mina kompisar pratade med mig trodde jag inte dem. Kunde ju aldrig tro att någon faktiskt älskar mig för den jag är! Jag var ju jag, och jag har aldrig varit ett stort fan av mig själv. Jag var nere helatiden och nästan lite deprimerad. Men sen kom Gaga (hur jävla fånigt detta nu än låter) som en räddade ängel och fick mig att fatta att jag faktiskt har en chans i livet. Att jag kunde bli accepterad och älskad.
Det behövdes den där kicken från en som jag inte känner som berätta om att hon hade blivit mobbad och ändå lyckats i livet. Att man var "Born That Way!"
Så ni får nu tycka vad ni vill, men det är så jag känner och utan Gaga skulle ni knappast läsa detta för hon räddade bokstavligen mitt liv.

HATERS GONNA HATE! ;)


Nu är allt mycket bättre, ny skola, nya människor och nytt självförtroende. En ny Jontte!




6 kommentarer

Isabelle

15 Feb 2012 21:54

KEEP IT UP! Åh vad glad jag blir av att läsa sånt här!♥

ebba

15 Feb 2012 22:07

Hej sötan! Kika gärna in på bloggen och släng in en fråga på min frågestund! ( Du måste dock skrolla ner för att komma till inlägget )

Matilda

15 Feb 2012 22:20

sv: ja absolut, det var jättegott :)

hejhej

16 Feb 2012 07:19

I'm beautiful in my way, 'cause god makes no mistakes, I'm on the right track baby, I was born this way! So true <3

Sofie [fotoblogg]

16 Feb 2012 15:26

SV: Vad kul! :D

hanna

16 Feb 2012 23:58

jätte fint! hon är verkligen en rolemodel, så härlig :)

vad tycker du om dip dye? skrolla ner lite på min blogg till inlägget om det och kommentera gärna, jag funderar nämligen på att skaffa det. kram!

Kommentera

Publiceras ej