Remix och födelsedag!

3kommentarer

Denna dag har bara flugit förbi!
På eftermiddagen kom släktingar och vänner hit för att fira min käraste brors födelsedag, han fyllde 20 redan den lillisen(Han är ju kortare än jag (; )
Kvällen har jag tillbringat med att remixa lite låtar, suger verkligen på det. Men övning ger färdighet, right?
Så har jag också övat på prov förstås, har franskaprov på måndag men kommer inte hinna öva i morgon eftersom jag tillbringar hela dagen i Helsingfors på en handbollsturnering, önska oss lycka till!

Nu måste jag fortsätta öva på franskan!

Au Revoir!


3 kommentarer

Blerina MUQA

24 Sep 2011 21:32

verkar bli kul ju! :) själv ska jag också lägga mig lite tidigare och skaffa mig skönhets sömn! imorgon ska jag upp till IKEA :)

Anonym

25 Sep 2011 09:09

Dagens blogg är avslutad!

Gå in och kolla ifall det var du som vann, annars kan du anmäla dig igen i samma inlägg för att få chansen att vinna imorgon, hoppas det var du som vann!!

Kram Bea



Här hittar du tävlingsinlägget:

http://svettlukt.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-1.html

zandra

25 Sep 2011 18:43

sv: tack som fan hörru!!! :D

Kommentera

Publiceras ej