Lugnt

3kommentarer

Har just kommit upp ur sängen. Ska snart äta en lugn frukost och så ska jag ta det lugnt.
Borde väl göra läxor och sånt också, har en del, men de kan vänta en liten stund.
På kvällen har jag träningar så kan inte ta det lugnt hela dagen.

Igår var jag ute och äta Thai med kuligaste Hanna och roligaste Ina. Maten var verkligen god, visar bilder ganska snart. Måste bara orka ladda upp dem.
Nu ska jag som sagt äta min lugna frukost.
Ha det så bra!

Tjobelibong!


En trötter och lugn Jontte!


3 kommentarer

Jonna

04 Sep 2011 14:42

Sv: aha, härligt! Nä inte mycket, ska snart börja dra mig mot stallet! :) Själv då?

fatimaswary

04 Sep 2011 14:44

lungt ;)

musik o sånt, sj? :)

Ciah

04 Sep 2011 17:00

SV.

Vadå int liika coolt?! D e ju d som gör de så jäklit coolt! (:

Kommentera

Publiceras ej