Inflamation

4kommentarer

Mitt knä gör ont. Har antagligen en inflamation i det, det blir att ta en burana-kur och kommer säkert gå åt mycket olika "sport geler". Jag kan bara föreställa mig hur det är att ha en stor knäskada, för redan detta är hemskt.
R.I.P mitt knä.
Dessutom är min ljumske också öm.
Jag steg alltså på en boll så att ena benet gled åt ena sidan (=ljumsken sjuk) och andra benet blev snett i en underlig ställning (=knä sjukt). Hemska saker.
NU ska jag bara ta en burana och sova. I morgon blir det födelsedagskaffe och provläsning.
Tjobelibong.
Tumblr_lpo6epzmox1qbluuho1_500_large
Åtminstone behöver jag inte använda kryckor.... än.

4 kommentarer

Nora

23 Sep 2011 23:35

stacking :(

Bea

24 Sep 2011 08:27

Hej!

Vill du har tusentals fler besökare? - Var med i min bloggtävling!



( Ni känner säkert igen mig från min gamla blogg om modellandet. Har uppdaterat hela bloggen nu så att jag skriver hur bästa sättet är att komma i Form på, en massa tips och såklart mycket om min vardag som modell! )



Här är tävlingen:

http://svettlukt.blogg.se/2011/september/dagens-blogg.html

Blerina MUQA

24 Sep 2011 12:02

jo igår åt jag middag med vänner sedan spenderade jag även tid med min pojkvän.. själv? :) planer inför imorgon? :)

Blerina MUQA

24 Sep 2011 12:03

planer inför idag *

Kommentera

Publiceras ej