Tavlor och Halloween

1kommentarer

Efter skolan idag åkte jag buss till Skanssi där man fick printa ut gigantiska tavlor för bara 15 €! Printade ut en Gaga bild som jag kommer hänga upp i mitt nya rum. Den blev mycket bättre än jag trodde den skulle bli! Dessutom fick jag köpt en ram som passade precis. Snyggaste tavlan någonsin, är superduper nöjd!
Efter det åkte jag int till stan där jag mötte Nora, vi skulle kolla på våra halloween kostymer. Nora hittade en del saker som hon köpte men plötsligt stängde alla butiker så själv han jag inte kolla på så mycket. Men våra dräkter kommer ändå vara freaking awesome!
Nu ska jag äta middag och i morgon på morgonen är det blodprov som gäller :/
Tjobelibong!
Denna bild i storleken 60x40cm pryder snart min vägg! ♥

1 kommentarer

Mikaela Martinsson

18 Oct 2011 18:31

Härlig tavla! :) Vad ska ni klä ut er till?

Gick det bra med blodprovet? Jag tog idag - ingen höjdare direkt!

Kommentera

Publiceras ej