Thai & Sushi

6kommentarer

Hade ju ingen skola idag så ungefär elva tiden träffade ja ett par av mina amigos och vi gick och äta Thai&Sushi bufé. Eller alla andra åt bara Thai, men jag älskar sushi så tog såklart båda. Dessutom måste jag bara äta så mycket jag orkade. Det är ju så hilma dyrt vanligtvis.
Och gud vad jag åt, trodde jag skulle spricka. Men man vill ju ha valuta för pengarna?


Titta så gott det ser ut! ♥
Nu ska jag läsa klart min skolbok och göra lite uppgifter om den. Vi läser "En komikers uppväxt" av Jonas Gardell.
Hittills har jag tyckt ganska mycket om den. Dock är den lite slö ibland.





6 kommentarer

ellensjo

29 Nov 2011 18:38

sv; Tack så mycket!

Idag ska jag bara vara hemma och plugga :)

Självdå?

ea

29 Nov 2011 18:52

emt :D



vaffö e din blogg helt screwed up? :O

ada

29 Nov 2011 19:20

herreguud var var var i åbo finns de sushi buffé?!?!?!:D

Gaymasen

29 Nov 2011 19:44

Mums.



Nej. Har inte läst böckerna. Läser typ inte böcker. :-)



Och ja IB är ju naturvetenskapligt så den matten är ju svårare. Men det är bara kämpa på :-)

ada

29 Nov 2011 19:49

ahhhh najsnajsnajs! måst fa dit nån da o proppa mej full av delikatesser.... va de bra mat där?

Gaymasen

29 Nov 2011 20:39

Men IB är väl naturvetenskapligt fast på engelska, typ?

Kommentera

Publiceras ej