It's Over

1kommentarer

Förlåt för otroligt dåligt bloggande! Har helt enkelt inte haft tid, ibland måste man prioritera! Har flera dagar varit i skolan till nio och då kanske ni förstår att jag inte orkar blogga efter det! Måste dessutom öva på mitt mopedkortstest som jag har på tisdag!
Igår var det alltså stafettkarnevals dags! Det gick mycket bättre än många hade förväntat sig! Vi ägde några av de stora klackarna helt totalt fastän vi far få! Så great jobbat guys!
Finns bilder på min maskot outfit på webben här och här! Går inte att kopiera dem och orkar inte ta screenshot!(ni måste bläddra tills ni ser lågan!)
Seeya soon!
Så här brukar det se ut på stadion!

1 kommentarer

Cami

22 May 2011 20:36

sossen hade kul outfit! jag var också på stafettkarnevalen! såg dig i Kirnu i lintsi efteråt :D

Kommentera

Publiceras ej