Moder Natur Har Fått Fnatt

1kommentarer

Seriöst nästa gång jag träffar moder natur tänker jag ta mig ett litet snack med henne och kanske söka hjälp! Man måste ju ha allvarliga psykiska problem för att göra så det snöar på detta viset när det snart är april! Ser ju ut som om vi skulle vara mitt i december! Det ska vara fullt med blommor och bin i april ju! Inte snö och springmaskar.
Färgen ute i naturen borde vara grön nu, men nej det är vitt och grått.
I den här farten så måste man ju använda vantar och mössa på valborg och då får jag, som de i sverige säger, damp!



Ungefär så ser det ut ute nu! Fast det är lite vitare i och med all snö!

1 kommentarer

Lexie

01 Apr 2011 22:17

Håller med!! Det är seriöst något fel med den här vintern! Varför tar den aldri slut!?! Med den här farten får vi snart en ny istid ;P

Kommentera

Publiceras ej