Fysik

3kommentarer

Jag och Andrea var som vanligt väldigt aktiva under fysiklektionen! Här är en del av det vi åstadkom!



Texten är otydlig eftersom bilden är tagen med telefonen! Men där står

"Hej, planeten Mars, där det bor Snickers och Twix, attackeras av de mäktiga Tuplan som skjuter dödliga center"


Dessutom har jag gjort en fin illustration till texten som ni ser!

Annat vi gjorde var att ta bilder på varandra medan den andra posade, precis som Andrea gör här!



ps. hoppas verkligen inte att min fysiklärare har på något underligt vänster hittat min blogg. Då kan jag säkert säga hejdå åt åttan på betyget!

3 kommentarer

ina

01 Apr 2011 11:54

Borde in center va me stort C eftersom de e ett namn? Grammar nazi stikes again! :P

inaigen

01 Apr 2011 11:54

Btw, Ea ser ganska skrämmande ut på bilden :D

Ea-vbml

01 Apr 2011 17:55

ME LIKE!!! hahahah bästa bilden av mig, nya fb profilbilden ;'D

Kommentera

Publiceras ej