Designbyte

3kommentarer

Har blivit trött på min design så för ett par dagar sen skaffade jag en testblogg så att jag kan prova och klura ut allting där före! Ska göra något spektakulärt men vissa saker hålls säkert likadant! Kommer t.ex. hålla kvar färgen orange på något sätt men vet int hur ännu. Dessutom kommer "JUST DO IT!" stå kvar istället för "skicka kommentar"! Kan dock hända att annat också hålls som samma! Men vi får se! Nu ska jag fortsätta designa!



En gullig bild på Kristina och Andrea. Den passar till detta inlägg av ingen orsak alls. Eller visst då! Utan Andrea skulle jag ju inte ha fattat att man kan göra en testblogg! :)

3 kommentarer

Ea-vbml

20 Mar 2011 16:18

usch ja tänker sluta skatta om de e sådär ja ser ut då ;DD nåja, inge att gö åt de

HU VISST DU ATT JA HA GJORT EN TESTBLOGG :O

vbml

21 Mar 2011 18:01

Sööt bild på Ea!

Ea-vbml

22 Mar 2011 17:10

hemsk bild på mej!

Kommentera

Publiceras ej