Copycat

5kommentarer

Tidigare råkade jag komma in på bloggen http://vafanskajaaheta.blogg.se. Det första jag tänkte på var att namnet var underligt likt namnet på den rätt så kända bloggen http://vadfanskajagheta.se/. Det störde mig lite men jag kunde acceptera det. Men sen slog något mig! Hon har kopierat Keelas header också! Hon säger att hon inte visste det och att hon tänker låta designen vara som den är. Fjantigt, vem kopierar andras designer och tror att de kommer undan med det? Speciellt osmart är det ju att kopiera allt från kända bloggar. Detta (lånar uttrycket av Becca)  är absolut inte okej!

Dessutom hade hon lagt upp Keelas header på bloggen tidigare och nu säger hon att hon aldrig har sett den! Argh, brukar inte blogga om andra men detta störde jag mig verkligen på!


COPYCATEN:


ORGINALET:


Uppdate: Hon har tagit bort designen nu, bra att hon gjorde det åtminstone!

5 kommentarer

Melinda

04 Mar 2011 20:39

Fan vad irriterande. Sånt vill man bara inte vara med om! :( Håller med dig i all text!

frida

04 Mar 2011 22:09

ååh gud va töntigt! tycker synd om keela eftersom hon lagt ner mycket tid på designen och så kommer denhär tjejen och bara totalkopierar och inte ens ber om ursäkt... bra att hon tagit bort den nu iaf :)

josefine

05 Mar 2011 02:22

håller verkligen med!

Cami

07 Mar 2011 10:28

SV. TACK! :)

gud vad originell hon är... kollade på hennes blogg och tur att hon fatta att ta bort headern :D

Penella

07 Mar 2011 17:41

Håller med dig fullständigt!

Inte lätt att va osäker, men att man ska kopiera andras saker är hur fel som helst! Tur att hon tog väck den, men hon lär ändå fortfarande ses som en copycat med tanke på att hennes namn är så likt en ganska stor bloggares. Kanske din förtjänst att hon ändrade headern, i så fall bra gjort av dig! :D

Kommentera

Publiceras ej