Born This Way - The Video

2kommentarer

Vet att det är några veckor sen den kom ut men har inte hunnit lägga upp den ännu.

Jag gillar videon i och för sig. Men den är kanske lite väl underlig. Till och med för mig, som säkert skulle kunna klassas som prins av landet underligstan. Men låten gillar jag massor, den blir bara bättre och bättre hela tiden!♥

Tror att jag nästan fattar vad som händer i videon, men den är fortfarande, som jag skrev för fem sekunder sedan, underlig. Men jag tror att man väntar sig så mycket av Gaga att det lätt blir så att man blir besviken!

Vad tycker du?

Början är skrämmande :S


Uppdate: Nu när jag har sett den några gånger till så märker jag att jag gillar allt i denna video. Utom de bitar där hon är med huvuden och slutet där hon "gråter"

2 kommentarer

Sonja

17 Mar 2011 20:47

Och jag älskar den där låten! Den ger energi o en MEGA självsäkerhets booooost :D

Ea-vbml

18 Mar 2011 09:46

jag tycker att hennes gamla låtar är bättre (då nä ja int hadd tröttna på dem) men denhä e int unik mer utan börjar låta som alla andra artisters låtar... Gillade hennes unika låtar mer, men som tur är ju videon allt annat än vanlig!

Kommentera

Publiceras ej