I'm a murderer

2kommentarer

När vi joggade före träningarna idag hörde jag plötsligt 'crash' under mina fötter, jag kollade vad jag hade trampat på och såg att det var en snigel. Tänkte inte mera på det än att det var synd om djuret och så sprang jag vidare.
Om en stund hördes det ett nytt 'crash' och mina misstankar bekräftades när jag kollade ner på marken och såg en platt snigel. Tyckte synd om detta oskyldiga djur men sprang ändå vidare.
När jag sprungit en stund utan fler missöden hördes det 'crash crash' och under båda mina fötter fans det två mosade sniglar.
Efter detta började jag kolla var jag sprang och märkte att hela vägen far full med krossade sniglar. Andra joggare hade tydligen också råkat ut för detta.
Trots att jag kollade var jag steg i fortsättningen lyckades jag krossa ytterligre ett djur.
Stackars små dumma djur, R.I.P.

2 kommentarer

Nora

13 Jun 2011 21:49

naaaww

Cami

13 Jun 2011 21:49

hahaha voj nej usch jag vet hur det känns... r.i.p.

men såndäna stora feta skogssniglar hatar jag, kör gärna över dem men mopeden! :P

Kommentera

Publiceras ej