God Morgon, eller kanske eftermiddag?

2kommentarer

God morgon alla kvittrande jordgubbsblåa trastar där ute i världen!
Vet inte vart denna morgon har flugit iväg, plötsligt är klockan två och jag har en del att fixa före jag ska träffa Nora!
Ska hämta henne från hennes jobb och så ska vi åka iväg till Skanssi, hon behöver ett par shorts och jag måste skaffa nya hörlurar till Ipoden.
Kommer bli kul att träffa henne igen! Skit länge(en vecka) sen sist! ;)


Hahah hittade denna bild på mig då jag just hade funnit Glee! Söt som vanligt ;)
(som tur har man lite börjat tänka på hur mans er ut, det där är ju bara horribelt)

2 kommentarer

Linnéa

14 Jun 2011 14:25

Nu har jag lagt till dig, gör detsamma du! :D

REBECCA

14 Jun 2011 15:56

sv: jaha okej :p då vet jag inte vad det är för fel

Kommentera

Publiceras ej