Vinst!

11kommentarer

Vi vann, såklart. Eftersom jag var i mål så var det ju en självklarhet! ;)

Skämt åsido(skrivs det så?) Vi vann med nästan tio mål men det var först i de sista fem minuterna vi drog ifrån. Före det var det osäkert om vi skulle vinna eller inte.
Nu ska jag försöka fixa klart min serieteckning som jag måste få klart till onsdag. Men vill ha den klar i god tid så jag kan göra andra läxor på tisdagen! Kommer som vanligt först hem nio tiden då.
Ni får antagligen se serien när den blir färdig. Den är rätt kul men har typ ingen point. Den handlar om  pennan Hubert som blir kär i Lady PeNa och blir sur när Lady PeNa inte vill träffas utan går iväg med Justin Blyerts. Sen händer det allt möjligt. Och tillslut kommer även twilight med i bilden. Ni får se sen när jag är klar! :)  Som sagt, verkligen ingen point med serien men om jag ritar fint kanske jag får bra betyg, problemet är att jag inte kan rita.


Borde kunna rita såna teckningar ungefär. Dream on säger jag bara!

11 kommentarer

Johanna

23 Jan 2011 16:08

kommer nog bara ligga hemma, har ögoninflamation:/ kanske sätta på en film o så! vad ska du göra?

JoelSv - En Liten Musikmakare

23 Jan 2011 16:49

Sv. ja smaken är ju som baken ;)

får se om jag kanske tycker samma om ett par dagar :P haha

Vad är det du ska plugga?

Jag ska se på film, men har lite ångest över vilken jag ska se :) tips?

Tommy

23 Jan 2011 17:35

Sv: Tack så mycket!



Jadu, man lär sig att hantera dessa konstiga kommentarer och glåpord! Inte ofta jag får dem längre, folk har väl förstått att jag klarar av att hantera dem!

Personer som själv kommer med elaka/spydiga kommentare glåpord om homosexuella har en osäkerhet inom sig .. Jag brukar säga att dom själv inte vågar komma ut!

Gaymasen

23 Jan 2011 18:44

Sv: Tack så mycket :)

sofie

23 Jan 2011 19:21

akilles (stavning?) :D

sofie

23 Jan 2011 19:21

akilles (stavning?) :D

LORISSA LOVEBOMB

23 Jan 2011 20:00

sv: jag vred och knät och drog nästan av ett ledband.



hur är det med dig?

Lotta

23 Jan 2011 23:02

Har lite samma problem !!

Johanna

24 Jan 2011 00:55

ne inte alls kul:/ menmen så är det:) det blev ingen film, satt hemma framför tven och kollade på lite serier ist:) okej vad har du pluggat?:)

Marcus Å

24 Jan 2011 07:45

Läser på universitetet och är klar till sommaren! :) Vad vill du läsa sen då?

Kommentera

Publiceras ej