Svar till Elin! :)

4kommentarer

"Elin om Freaky Like Me:
naajs bilder ! va ha du gjort de me för program? (:"





Vet inte vem Elin du är så svarar i ett lite "extra inlägg" istället. För det första: tack för det andra: Jag gjorde "animationen" i photoshop! Om någon undrar hur man ska göra den så kan jag fixa ett inlägg där jag förklarar närmare. Men det går också att leta på google "How to do an animation in photoshop", så gjorde jag! :) Men kommentera bara i detta inlägg om du vill veta hur man gör. Fixar ett inlägg om det isåfall. Kan inte nu bara! :) Måste sova, har ju som sagt skola i morgon ;)

4 kommentarer

nicklas

21 Jan 2011 23:27

ja scenbloggen är riktigt bra :)

♥ Vannichi - Min blogg om min vardag! ♥

21 Jan 2011 23:30

SV; Ska bara ta det lungt.Själv ?

Emma

22 Jan 2011 09:27

Haha okej :-) Lycka till!

GUEVACCI

22 Jan 2011 12:25

aha jobbigt me skola på en lördag, inte mkt :)

Kommentera

Publiceras ej