KATJA!

9kommentarer

Hejsan mina päron :) Katja är här och gör ett yber bra inlägg höhöhöh:3
Vi hade skola nu idag (på lördag UUUUSCH!) men vi gjorde intressanta saker på biologin, vi disekerade grishjärtan det var nog en slemmig upplevelse. Som en liten parentes kan jag ju också berätta att jag och min broder Joel uppträdde för föräldrarna på morgonsamlingen...
Vi har nu idag under denna visit hos Jonathan försökt blogga men vi istället har nätshoppa och lyssnat på musik :D men vi ska nog nu så småningom börja pysa mot samppis och se på dam handboll. Som Jontte tycker att är mycket tråkigt.

nu bjuder jag på lite bilder på mej och min bror :D

9 kommentarer

LORISSA LOVEBOMB

22 Jan 2011 14:55

sv: benet går mycket bättre, tack :D

JoelSv

22 Jan 2011 16:47

Nu ligger min nya låt ute på bloggen! :)

Lyssna gärna och kom med förslag på en titel!

:D

sofie

22 Jan 2011 17:34

hahah tackartackar, själv HATAR jag att bo i höghus, ushush

joanna

22 Jan 2011 19:56

tack :D

Emma

22 Jan 2011 19:57

Ny blogg! jag bloggar med min syster nu :-)

Kolla den;D! www.strombergsystrar.blogg.se :)

JoelSv

22 Jan 2011 20:10

Sv. va kul att höra :D jag kan säga till när sången är på så kanske du kommer på något ;)

hur är det med dig? :)

ELLMINAS - elin mattsson & emma silverbratt

22 Jan 2011 20:41

sv: så lite så! :)

Ska ta en skön hemma kväll med lillsyrran!

Själv?

Kram

nicklas

22 Jan 2011 20:48

sorry att jag inte han svarat på din fråga men har inte varit vid datorn :( .. idag har jag kollat på twiligt filmerna, riktigt grymma sj ? :)

sanna och wilma

23 Jan 2011 12:26

SVAR; tack! , javisst kan vi det säg till när du har lagt till oss så lägger vi till dig :-)

Kommentera

Publiceras ej