Jag Ljuger Så Bra

6kommentarer

Måste absolut vara dagens låt eftersom jag lyssnat på den ända sen jag tog fram min ipod igen. Den är lite sönder och så så jag belv sur på den och satt in den i en låda. Men nu är den framme igen. Det blir väl att investera i en ny snart! Har tänkt mig en orange eller en gul. Kan inte bestämma mig vilken som är snyggare, men nån av dem blir det. Kommer nog att hålla mig till ipod nano. Gillar dem;)

Vilken färg gillar du mest? Vilken skulle du vilja ha?

 

Jag ljuger så bra- Linda Bengtzing

6 kommentarer

juliciouz

17 Jan 2011 22:08

tack så mycket! :D<3

lotta

17 Jan 2011 22:32

PIIIINK :D

Vannichis - Blogg om min vardag!

17 Jan 2011 22:48

Lila :)



görs ?

juliciouz

18 Jan 2011 15:52

Hej! tycker Du att jag passar bäst i brunt eller rött hår? Jag har så svårt att bestämma mig, blev fel när jag färgade håret sist.. bild finns i mitt senaste inlägg. och nu ska ni få rösta på om jag ska spara det så som det är nu, eller färga rött.. igen! :D

Sonja

18 Jan 2011 20:14

Ojojojojojoj!!! D no en klassiker, låten alltså ^^D :D Melodifestivals minnen <3

sofie

20 Jan 2011 21:34

hihi tack så mycket, jaaa jag älskar oxå deras hur är fast huuur fint (;

Kommentera

Publiceras ej