Im Sorry

2kommentarer

Förlåt, har inte bloggat aktivt alls. Ska verkligen försöka bättra mig, har bara inte haft inspiration! Men ska verkligen försöka förbättra det.

Har ätit en mumisg middag tillsammans med mamma, pappa, farmor och mormor!

Ska nu i bastu och sen måste jag sova. Är helt slut. Steg upp tidigt efersom vi hade match på morgonen. Vi förlorade tyvär men vi spelade verkligen bra. Mitt spel blev sämre i andra halvlek, men i första var jag verkligen bra(om man får säga det själv)

Pappa väntar i bastun så måste kila! :)


Är målvakt ifall ni inte visste ;)

2 kommentarer

Johanna

17 Jan 2011 00:35

tack så jätte mycket!!!:) och förlåt för sent svar har haft en lång blogg paus x) är allt bra med dig?:) Puss

LORISSA LOVEBOMB

17 Jan 2011 11:13

sv: okej! Jo, jag är hemma nu med ett skadat knä och en del att ta igen i skolan, men förutom det är det hur bra som helst! Men jag ville INTE komma hem, om man säger så ;)



Hur är det själv?

Kommentera

Publiceras ej