GooodMooorning

1kommentarer

God morgon! Hoppas du sov gott! För det gjorde verkligen jag! Vet inte när jag senast har sovit en så här lång natt. Så otroligt skönt! Känner mig redo för en skolvecka till! Snart är det ju sportlov så borde klara mig!
Om nån timme får vi gäster. Mamma fyllde nämligen år på fredagen så vi ska fira henne! Annat som hör till dagens program är bland annat handbolls VM finalerna! :) Så otroligt bra matcher så man kan ju inte missa dem.

Tänkte visa en kul video jag hittade på youtube, skrattade otroligt mycket. Men alla har ju lite olika humor ;)


1 kommentarer

amanda

30 Jan 2011 12:20

Ja, venedig är verkligen en fin stad! Det är så synd att det är så otroligt dyrt där bara :/ & det var alldeles för mycket turister där! :(

Tack så mycket! :)

Kommentera

Publiceras ej