Godnatt

9kommentarer

Ska dra mig till sängs nu! Är verkligen trött och vill bli frisk till i morgon! Skulle inte orka med att missa så mycketav skolan! Måste nämligen avbryta skoldagen idag eftersom jag mådde så illa och kallsvettades lite med jämna mellanrum. Icke nice!
Har tillbringat kvällen med att fixa min kära vän Sonjas design. Är rätt så nöjd. Hoppas hon gillar den. Den är lite halvfärdig ännu, men orkar inte fixa det ikväll! Som sagt är jag ju ganska nöjd med tanke på att det är första gången jag gjort till någon annan! Om någon vill så kan jag försöka fixa en till dig med, men garanterar inte att den blir snygg ;)



Sådan blev hennes header!  Gjord i photoshop ofc! ;)

KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT KOMMA TILL HENNES BLOGG! HON HAR INTE RIKTIGT KOMMIT IGÅN ÄN MEN NU NÄR HON HAR EN SKAPLIG DESIGN SÅ KANSKE HON BÖRJAR! :)


ps. Är med och tävlar om en bloggsvarsinvite hos Emma!

9 kommentarer

rebecca

26 Jan 2011 21:54

sv: okej, drygt :/ är du sjuk eller?

Jora det är bra, lite trött bara så ska sova nu :)



Ladda hem den då, det gick ganska snabbt :P

Ronny

26 Jan 2011 22:03

har varit här ecigaretter.eu

Shorty&Myzan

26 Jan 2011 22:08

tackar kul att du gillar den ;D

Johanna

26 Jan 2011 22:21

Svar : Ja hon var grym ju!! :D

Sheila

26 Jan 2011 22:26

Sv; Ja jag menar det ;) men det är olika, alla gillar olika:p

Vad duktig du är, headern blev snygg!



Ha det fint!

Vannichis - Blogg om min vardag!

26 Jan 2011 22:46

Görs ?

Paula

26 Jan 2011 23:54

Sv; Men vad bra, det betyder att vi tänkte på samma sak. ELLER att vi båda tror på C-vitamin :P

Designbloggar

27 Jan 2011 02:38

Vill du ha hjälp med en ny bloggdesign? :) (gratis)



Vi hjälper dig lära dig bloggdesign här http://designbloggar.blogg.se/category/guiderhjalp.html



Vi svarar på alla frågor om bloggdesign, gör även designer efter DINA önskemål!



och har massvis med gratis designer! :) http://designbloggar.blogg.se/category/gratis-bloggar.html

GUEVACCI

27 Jan 2011 05:46

Hejsan, veckans blogg vinnare dyker upp ikväll så håll utkik ;) anmäl dig till dagens blogg om du har lust också :P blir bara skola, sj?

Kommentera

Publiceras ej