FowZie

3kommentarer

TjenareHallojsan bakom ett jordgubbsflat! FowZie (http://feliciaaulen.blogg.se)
som gästbloggar för Jontte här. 

Min kväll har spenderats genom att  fetta mina magorgan med ostbågar.
Under tiden jag tillfredsställer min halsstrupe så har jag nu dessa rader på mig.
Kan just först och främst säga att i min blogg:

♥ Försöker jag få fram sånt folk kan relaterar till och känna igen sig i. Under tonåren växer man och utvecklas, Men ändå är man det där lilla barnet i berg-och-dahlbanan.. Det går upp och ner, i alla dom känslorna har vi en samhörighet.. På bloggen kan du följa många djupa men samtidigt komiska incidenter som man hända under livet. Tror det är viktigt att veta att man inte är ensam, och att man kan känna igen sig hos andras känslovalv, vill förmedla det till er.


♥ Ja hoppas ni har fått en liten förståelse för hur innehållet är uppbyggt, om ni har frågor är det bara höra av sig på min blogg, är kontaktbar dom flesta timmarna om dygnet. Pigg som en väderkvar så är vaken länge i marmeladens filosofi.



ett tips;

 

Fall inte för någon , i fallet kan det kännas som du flyger och det
är en fyllig känsla som du inte lever varje dag-
liksom som du svävar på molnen.
Men det är inte förens du landar och verkligen nått i fallet,
du märker ur ont det gör.. Så stå på bena!
HÅLL DIG NYKTER FYFAN! ;)



popssR'

/ FowZie

3 kommentarer

E M I R A

03 Jan 2011 21:14

sv: låter som en bra inställning du har :))

E M I R A

03 Jan 2011 21:30

sv: Konstigt, men såhär ser min ut [i stillmalen]:



#header {

background: url(headerkoden) no-repeat center center;

margin-top: -450px;

width: 730px;

padding: 0px 0px 0px;

height: 455px;

text-align: right;

border: #000000;

margin-top: 30px;

margin-left: 180px;

}



Om du kopierar den & lägger in din headerkod kanske det går bättre, sen får du ändra lite om det behövs. Hoppas det går :)

JOSEFIN GARD - TRUE ME

03 Jan 2011 22:09

jag spelar innebandy och fotboll har spela handboll när jag var liten :)

Kommentera

Publiceras ej