Dans.

4kommentarer

Ska snart iväg till Jannis dansuppvisning. Hon är med i ett gymnastiklag, men de har en dansuppvisning nu, fast det är väl lite av gymnastikdans tror jag :P
Har verkligen mycket att göra idag, eftersom denna dag är den sista dagen av friheten. Måste plugga, städa mitt rum som ser hemskt ut. Kolla att jag har alla mina böcker, men ändå så vill jag försöka slappna av.
Tycker inte jag har kunnat slappna av ordentligt detta lov. Min kropp är utvilad, men mentalt så har jag inte kunnat koppla bort. Vilket man ju borde, annars är det ju ingen idé med hela lovet.
Men nu måste jag byta om och sen bär det iväg till dansen. Byebye!


Snart sitter man där vid skolbänken igen och vet inte vad man ska ta sig till.

4 kommentarer

Natasha Roxy

09 Jan 2011 14:31

fy fan för att inte kunna slappna av, inte jag heller iofs. Man har inte tillräckligt mkt med tid, för det måste man nog åka utomlands och inte göra ett skit; för att koppla bort hjärnan:)

Rebecca

09 Jan 2011 16:18

kul :)

Mikaela - foto & stil

09 Jan 2011 19:06

sv: tackar så mycket, både för håret och för bilderna!

det är inte kameran som gör bilden, den som tar bilden måste vara skicklig också! Det är bara att pröva sig fram!

FowZie ♥ ~ felicia aulén

10 Jan 2011 16:44

Har en tävling om tandblekning! (värde: 795) ! :)

Delta! :)

Kommentera

Publiceras ej