Argh..

2kommentarer

Usch då. Har så jävla mycket att göra. Måste öva på modersmålsprovet jag har på torsdag idag eftersom jag inte hinner alls i morgon och inte på onsdag heller. I morgon har jag träningar+teater. På onsdag har jag match så startar klockan tre och är hemma sent på kvällen. Så har det verkligen hemskt nu. Har gjort läxor typ hela kvällen sen jag kom hem efter att ha varit och "shoppat". Själv köpte jag bara en munkjacka(visar kanske bild senare, kostade 25€) medan jag valde kläder till Chrisse för 140€(ca 140SEK). Har klagat i fyra år på att han alltid har samma kläder och bara har svart på sig. Så nu köpte han en vit Billa Bong munkjacka + en vit och en svart t-skjorta. Ganska dyra kläder var det men han har ju pengar ;)


Min munkjacka var av märket Z.I.P.




Så tror jag Chrisse munktröja såg ut. Snygg va?

ps. jag skäms, har två veckor gamla kommentarer jag inte svarat på än. Förlåt. Men har skaffat mig ett liv så orkar inte sitta vid datan 24/7 :(

2 kommentarer

ea--- vbml

17 Jan 2011 21:20

snälla man bara inte KAN SÄGA MUNKTRÖJA... e du svedu nu oxå... :P

juliciouz

17 Jan 2011 21:33

jag blev en av finalisterna här, så snäälla snäälla rösta på mig!!! alla som röstar på mig (nr 3) får en länkning i min blogg!! :D pusss o kram! http://ffredrikaaa.blogg.se/2011/january/och-dom-tre-finalisterna-ar.html

Kommentera

Publiceras ej