Praktiskt prov

8kommentarer

Vi hade praktiskt prov i hussan idag. Det for helt åt skogen, fick bara 8½ vilket suger för att vara jag! Skulle ha vilja ha minst 9. Jag vet ju att jag kan laga mat. Lagar typ alltid mat hemma. Men så måste det förstås bli en maträtt jag aldrig gjort. Vi skulle laga Chili con Carne och bärkräm. Själv lagade jag grytan. Blev så otroligt irriterad på att de som hade praktiskt prov förra veckan lagade bulla och drömtårta vilka båda är såna som jag typ kan göra med ögonen fast! ARGH!

Ska försöka svara på kommentarer på kvällen, har bara inte ork nu. Ska spela lite tror jag faktiskt! ;)


Min såg så mycket godare ut!

8 kommentarer

MandDz

04 Feb 2011 15:36

Re: Härligt, jo det är fint med mig :)

melinda

04 Feb 2011 15:59

sv: vad härligt, ska vara med en polare:)

Johanna

04 Feb 2011 16:05

Svar : Najs. För mig blir det också att bara ta det lugnt :)

Cassandra

04 Feb 2011 17:35

Sv; okeej :D jaa den var bra! Fast hade kunnat vara lite mindre sex dock.. Jaja :D

melinda

04 Feb 2011 17:42

sv: tror det blir typisk tjej kväll, ansiktmask, foto och massa! :)

Johanna

04 Feb 2011 18:03

Svar : Tack så jättemycket. Jo alla bilder är tagna med min macbook air (a) hur kunde du se det?

Sonja

04 Feb 2011 22:15

Sånt e livet -.-' ja tycker att hussan blev sen mer o mer skit... -.-' :p o ja tycker int om bönor i liksom maten dom får d o se helt gross ut ba ti utseende O.o bläh :p

Cami

05 Feb 2011 13:59

hussa var jättekul på högstadie synd att man int får ha de sn mera... I miss that :P

Kommentera

Publiceras ej