Mitt sportlov, hittills!

1kommentarer

Har inte orkat, hunnit blogga nu på några dagar så jag tänkte berätta vad som hänt hittills under sportlovet!

Lördag

Jag städade rummet eftersom Katja och Jonttu skulle komma över! De kom tre tiden och först spelade vi lite ps3 sen började vi laga mat! Det blev stekta morötter med honung och lax i ugnen! Mumsigt var det! Sen bakade vi en mumsig kladdkaka utan mjöl. Perfekt för glutetintoleranta! Tänkte faktiskt visa er recceptet senare!
Sen kollade vi på film resten av kvällen! Vi kollade på allt från The Ring till Case 39 och The Ghost Ship. Alla filmer var bra, men The Ring var inte så skrämmande som jag trodde den skulle vara!

Söndag

Vi sov länge och sen började vi titta på mera filmer, denna gång från min hårdskiva. Vi tittade t.ex. på den norska filmen Död Snö och dessutom han vi titta på ett avsnitt av  Gossip Girl också! Vi konstaterade att det måste vara den bitchigaste serien någonsin! Men det gör den ju bara bättre!
När vi hade tittat på filmerna och chillat var klockan sex och mina gäster åkte hem! Sen åt jag en god middag och tittade på melodifestivalen som jag hade bandat! Sen kollade jag på lite Disney channel och sen bar det av till sängen!
Så där har du mitt sportlov varit i ett nötskal! Vad har du gjort hittills?

1 kommentarer

FowZies.se ♥

21 Feb 2011 13:56

gossip girl! :D

Kommentera

Publiceras ej