Melodifestivalen

8kommentarer

ja, då kör vi väl igång igen! Har längtat hela januari på denna dag! Det är ju en sån stämmning alltid då melodifestivalen är på gång! Märkte just att man kan lyssna på dagens bidrag HÄR! Tycker vekligen klassen är hög idag! Har redan några favoriter! I Finland däremot tycker jag det har varit otrolig dålig klass, största delen kunde inte ens sjunga! Usch! Dessutom är själv showen mycket coolare i Sverige, men brukar nog följa med Finlands uttagningar ändå. Man vill ju veta vem som representerar sitt eget land i Eurovision! ;)



Dagens startfält! Måste nog säga att Danny gjode mig besviken!

Ska du kolla på melodifestivalen 2011?

8 kommentarer

Johanna

05 Feb 2011 19:08

Svar : Aha okej, då förstår jag ;)

Cami

05 Feb 2011 19:26

sv. hahaaaaah joo jag hade anne också voivoi :D

:/

05 Feb 2011 20:59

Hej,

Det är så att jag har jävligt svårt att bestämma mig en grej, skulle du kunna hjälpa mig?! :/

Kom in till min blogg och rösta ifall jag ska göra det lr ej.



Kram

<3

Paula

05 Feb 2011 21:52

Sv; Nej jag är inte så förtjust i melodifestivalen eller tv överhuvudtaget :P

Cassandra

05 Feb 2011 21:59

Sv; haft de lite mys :) själv då?

Jennifer

05 Feb 2011 22:27

din blogg är fett intressant haha :D

:/

05 Feb 2011 22:34

Heej :))

Tack för din svar mannen

Tror det blir så där ^^ :)



Hoppas du har en jätte bra söndag :)

Vannichis - Blogg om min vardag!

05 Feb 2011 22:39

Görs ?

Kommentera

Publiceras ej