Linjer

5kommentarer

Internet funkar inte helt så är inte säker på om detta inlägg kommer att synas! Men klarade iallafall av träningarna med nöd och näppe. Det gick faktiskt bättre än vad jag trodde det skulle gå! :) Vi hade målvaktsövningar i en och en halv timme så vi målvakter var ganska slut i slutet av träningarna när vi skulle springa linjer!
Alltså man börjar från ändan av salen och spurtar t.ex. till 6-meters linjen sen tillbaka, sen till nästa linje sen tillbaka osv. Är ganska jobbigt när man sprungit en stund!
Nu ska jag äta en smaskig middag! Seeya!

ps. som sagt är vårt internet lite ur funktion så svarar på alla kommentarer senare!



En sjukt gammal lightpainting jag och Chrisse gjorde! Man ser ju hemsk ut men bilden är cool!

5 kommentarer

annsoh

24 Feb 2011 19:15

Vad kul att du är med i dagensblogg! :)

lycka till & fortsätt följa min blogg

http://annsoh.blogg.se

Alexandra - Uppsalas största blogg

24 Feb 2011 19:29

sv superkul att du är med i dagens blogg :D

Frida & Viktoria

24 Feb 2011 19:32

vad tycker du om vår nya design? gå in och lämna en kommentar ! :D

Becca

24 Feb 2011 20:52

trillade in och lämnar ett spår..

allt bra idag? :D

Lizza

24 Feb 2011 22:11

Sv;

Aha okej men då håller vi utkik då ;)

Idag så hände inte så mkt, bara skola för min del ^^



Själv då? ^^

Kommentera

Publiceras ej