Långa nätter

4kommentarer

Så otroligt skönt med lördagar! Älskar att få sova ut ordentligt Sov typ 13h denna natt! Otroligt skönt! Hinner aldrig sova ordentligt på vardagarna så det är ju viktigt att jag får sova på veckosluten. I morgon får jag dock inte sova så länge. Har match på morgonen så måste vara tidigt uppe och äta frukost! Men man klarar sig väl ändå!
Annars har jag haft en sjukt chill lördag. Har spelat lite playstation och beundrat pappas nya Galaxy Tab! Nu ska jag försöka redigera lite bilder till mitt fotoprojekt! :)


Vill också ha en! :( Men ska kanske spara till en IPAD! :)

4 kommentarer

ea---vbml

05 Feb 2011 18:31

SV: ja eller huur!??!? ja va helt omg!

Cassandra

05 Feb 2011 18:33

Sv; mjo jag med .. Jaa de är ju de :D

ea---vbml

05 Feb 2011 18:45

SV: den e sjukt bra! (:

MandDz

05 Feb 2011 18:59

Re: Ja, jag ska kolla på melodifestivalen :)

Kommentera

Publiceras ej