Kristina...

4kommentarer

...kommer vara här vilken minut som helst! Vi ska väl spela lite TV-spel och se vad vi anna hittar på för kul! Vi brukar alltid hitta på något så det borde inte vara så svårt!
Annars har dagen hittills varit rätt så ointressant, har suttit framför datan och så har jag ätit frukost och varit i duschen. Så inget hejdundrande intressant precis!
Hinner inte skriva mer, måste plocka undan lite saker så att Kristina ryms in i rummet ;)

Sen när jag får min One Piece kommer jag antagligen se ut såhär ganska ofta! ;)

4 kommentarer

Jens

25 Feb 2011 13:33

sv: jo lady gaga är sjukt bra :O

matildaarvidsson

25 Feb 2011 15:09

sv; okej härligt :)

Jag ska till min pappa i kungsbacka så de blir att träna :)

simone H

25 Feb 2011 15:29

Skön bild :D

FIONA - ja, som hon i shrek

25 Feb 2011 17:45

trevligt! jag ska också bara mysa ikväll :)

Kommentera

Publiceras ej