Håll reda på tiden, med stil.

2kommentarer

Hitta en bild på några otroligt snygga klockor! Sjukt fina! Gillar typ alla färger men allra helst skulle jag vilja ha den som är orange och den vita! Den rosa är inte riktigt för mig kanske, inte den lila heller för den delen. Den gula är också skit snygg!
Vet nån var det finns att köpa? Dessutom har ju priset lite skillnad! Har inte råd med allt för dyra klockor ;) SKulle ju totalt vill ha tre, men om jag skulle måsta välja en skulle det nog bli den som är orange, eller kanske den gula passar mig bättre? Men däremot passar vitt med allt!
Får väl bara ta och köpa alla tre ifall jag nu bestämmer mig för att köpa en! :)



2 kommentarer

FowZies.se ♥

11 Feb 2011 21:48

köp en rosa

Emma

12 Feb 2011 19:01

du kan köpa såna klockor i kultajousi, jetset märke lite dyrt kanske men jette fina de finns me diamanter och se utan :D med diamanter 59€ och utan 49€ :D

Kommentera

Publiceras ej