Drömma vaken?

7kommentarer

Hatar när man drömmer och är vaken samtidigt! Idag t.ex. så drömde jag att jag satt med ett par vänner på ett Café och plötsligt sa jag bara "Visa mig dina tänder". Min egen reaktion i drömmen var "WTF? Varför sa jag sådär?" och om en stund sa jag "Jag har gjort det här förr" och då fattade jag att det var min väckarklocka som hade brutit sig in i min dröm! Då vaknade jag direkt!
När väckarklockan ringer spelas Lady Gaga's Teeth där hon sjunger "Show me your teeth. I've done this before"
Så då översatte mitt undermedvetna det och det kom ut som ord i min dröm! Hatar när detta händer. man känner sig så dum på något sätt! :)
Men nåja, jag klarar mig, det är dock lite småkul egentligen! Ska iväg til skolan nu! :) Byebye!



7 kommentarer

Laila Gustafsson

14 Feb 2011 11:56

Nää de har jag tyvärr inte gjort hon kommer inte hit upp så ofta typ aldrig skulle jag tro :)



Kram Laila

annsoh

14 Feb 2011 16:20

Nu är dagens blogg avslutad gå in och kolla om det var du som vann! om inte anmäl dig igen! ;)

felicia

14 Feb 2011 17:14

ja verkligen! ;)

Soffi

14 Feb 2011 19:15

SV: Händer inte mycket, bara slappa :) Själv?

Mrs.D

14 Feb 2011 19:22

haha xp

GUEVACCI

14 Feb 2011 20:11

inte mkt, sj då?

amanda

14 Feb 2011 20:42

sv: okej :p

jag håller på med bowling :D

Kommentera

Publiceras ej