New Year's Eve

1kommentarer

Igår var jag ju alltså och se på New Year's Eve med Susa och Veera. Filmen var 1000 gånger bättre än jag hade förväntat mig. Alla skådespelare var bra och den var faktiskt rolig. Man tillochmed skrattade ett par gånger.
Filmen var ganska lik Valentines day(som jag förövrigt inte har sett) men denna var bättre enligt mina kompisar.
Lönar sig verkligen att se!


Nu måste jag ge mig av till skolan! 

Sofia Vergara

En av mina för tillfället favorit skådespelerskor Sofia Vergara var med vilket var en kul överraskning. (Har hittat henne genom Modern Family)

Dessutom älskar jag denna sköna skådespeleska som också var med:

1 kommentarer

alexia

14 Dec 2011 17:59

Den va ju likadan typ för att den e gjord av samma människor :) har sätt båda men tyckte att denhär va bättre!

Kommentera

Publiceras ej