Laddar

2kommentarer

Spelade in ett videoinlägg för typ en och en halv timme sedan på telefonen. Den har inte laddats upp än men kommer att visa den så fort den är uppe på videofy.me.
I inlägget berättar jag om min dag i princip så ingen idé att skriva om det nu. Men så mycket kan jag ju säga att jag shoppade julklappar med Nora. Hade inspiration att ta bild på allt och lägga det upp hit, men så kom jag på att det skulle förstöra hela överraskningen.
Nu ska jag väl glo på något på TV medan jag väntar på att videon laddas upp.

Tjobelibong!



Jag och Nora var in i en godisbutik. Blev otroligt sugen på toblerone och så mindes jag dessa bilder jag tog för länge sen. Snygg är man ju, som vanligt!

2 kommentarer

Elin Sandelin

03 Dec 2011 20:48

sv: okej :)

jag kollar på film, du då?

Suss, ♥

04 Dec 2011 04:23

Åhh toblerone, så himla gott!



Sv: ja men det är bra att du vänjt dig med engelskan, blir ju asbra för dig när du åker utomlands! :) och fan va nice att du fått se din absoluta favorit idol live! skulle vara as stort för mig. om jag fick se lavigne, live.. shiiiit! hoppas de sker nån vacker dag :)

Kommentera

Publiceras ej