Tillbaka

1kommentarer

Kommer nu så småningom börja blogga som normalt igen! Ändringen på bloggen kommer antagligen bli av! Hoppas iallafalla det!
Ska som sagt börja blogga lite sådär igen. Kommer tillbaka med full kraft småningom!

Turneringen i Sverige gick rätt så bra. Vi blev på femte plats av typ 30 lag så riktigt bra plats i princip!
Men vi var så otroligt nära att komma till semi-final!
Det blev golden goal* i kvartsfinalen! Maxtiden var fem minuter(sen straffar) och efter fyra och en halv minut gjorde motståndaren mål så vi föll ut!
Synd var det verkligen, dessutom borde laget ,som skulle ha varit mot oss i semi-finalen, inte ha varit så svårt att slå. Så det betyder att om vi skulle ha gjort ett mål mera i kvartsfinalen skulle vi antagligen ha fått silver! Suck!

Är dock nöjd med min egen prestation i matchen, t.o.m motståndarens tränare sade mig efter matchen att de tyckte jag spelade riktigt riktigt bra!
Det var iallafall kul att höra, har hänt en gång förr att en tränare sagt att jag spelat  bra. Då var det dock en norsk tränare!
Även min tränare tyckte jag var matchens bästa spelare så jag får väl vara nöjd med det jag gjorde då!

Resan var ,dock utom den sista matchen, verkligen kul och fick några nya vänner från sjuan dessutom. Vem kunde tro att småttingarna kan vara trevliga?

Det räcker, nu måste jag göra spanska läxan!

Vår otroligt snygga lagbild!

1 kommentarer

Cami

12 Apr 2011 11:24

ojj gud va kul, grattis! och välkommen tillbaks!

Kommentera

Publiceras ej