Skärtorsdagen! - Mobilinlägg

1kommentarer

Ligger i sängen och njuter av lovet, snart måste jag dock stiga upp! Borde städa massor eftersom vi får gäster! Dessutom ska jag till banken med pappa! Snart borde jag få mitt efterlängtade bankkort! Kommer vara skönt att  ha mina egna pengar själv!                                                                                   Senare idag har jag träningar och efter det blir det väl skolarbete! Inte världens skönaste lovdag men den duger bra åt mig!                                                                                                                              Tjobelibong!    

1 kommentarer

ea- 2 are better than 1

21 Apr 2011 10:18

SV: seliseli ;D men i princip kan ingen kräva de om int de själv skriver de i två former ((:

Kommentera

Publiceras ej